Współczesna klasyka a trendy w wydaniu EichholtzHolenderska marka wykreowała modę na styl nowoczesnej klasyki. Wydawałoby się, że ta bezpieczna estetyka nie jest w stanie niczym zaskoczyć. Jednak projektanci Eichholtz potrafi�
Kolejny obiekt pod marką B&B HotelsSieć wygodnych hoteli ekonomicznych B&B Hotels, posiadająca swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Toruniu, zawitała właśnie na Podhale.1 października
Są klamki i uchwyty meblowe dla alergików. Zadbaj o zdrowsze otoczenieTrwa już sezon na alergie, ale pamiętajmy, że uczulać mogą nie tylko pyłki. Silnymi alergenami są też metale obecne w wielu przedmiotach, z których korz
Temisto – świat pełen inspiracjiSzlachetna i wyrazista kolekcja Temisto podkreśla styl, budzi emocje i fascynuje. Niesamowita gama kształtów i kolorów prowadzi w świat nowych inspiracji, odważnych projektów i wymarzonych ar
Informacja prasowa, Kwiecień 2018Jak sztuczna inteligencja może zmienić naszą rzeczywistość?– Znamy zwycięzców globalnego konkursu online, organizowanego przez NVIDIA i ChallengeRocket.com.Wyzwanie NVIDIA® Jetson™ Devel
Flexform – nowości Mediolan 2018Najnowsze sofy, fotele i akcesoria marki Flexform zostały zaprojektowane w myśl koncepcji „Good Design”. Idea narodziła się w Stanach Zjednoczonych w latach 40. i 50., a nastepnie wywarł
Lider światowego bezpieczeństwa na drodze wybiera polską firmę do zadań specjalnychPolska firma została wybrana przez Szwedzką Agencję Transportu (Swedish Transport Agency, STA). W 2020 roku instytucja ta będzie pracować na
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
Astell&KernKANN KANN ALPHA to trzeci produkt z serii KANN, uwielbiany przez audiofilów na całym świecie, został zaprojektowany, aby rozwiązać problem ultra wysokiej mocy wyjściowej w cyfrowym odtwarzaczu audio, przy jednoc
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A