Skip to content
poniedziałek, 22 września, 2025
Latest:
  • Salon kąpielowy w minimalistycznym stylu
  • Łużycka Office Park i Łużycka Plus z nowym właścicielem
  • Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
  • Wystarczy jedna saszetka, czyli sposoby na odświeżenie wnętrz na każdą kieszeń
  • Rachunki za prąd i ogrzewanie bliskie 0 zł?
Przejmij scenę razem z Rockstar

Garaż to nie tylko brama

Aktualności i wiadomości prasowe: drzwi, bramy garażowe, automatyka, napędy, okna, rolety

  • garazowe.pl
  • Aktualności
  • Dom
  • Garaż
  • Budownictwo
  • Meble
  • Ogrzewanie
  • Łazienka
  • Wystrój wnętrz
  • Wiadomości Branżowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 garazowe.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://dc-803b221a2d24.garazowe.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://dc-803b221a2d24.garazowe.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink sugar #rockstar energy drink flavor change #rockstar energy drink 12 oz #rockstar energy drink boom whipped strawberry #rockstar energy drink amazon #rockstar energy drink new look
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Nowe kolory lakierobejcy Tikkurila Valtti Plus Complete →
Ciekawe artykuły

Postaw na grafit

Postaw na grafit
Informacja prasowa, Kraków, 26 kwietnia 2018r. Grafitowy lider termoizolacji w niespotykanie atrakcyjnej cenie Postaw na grafit – to się bardziej opłaca! Termo Organika, największy polski […]

ARCHITEKT KRAJOBRAZU CZYLI ESTETYKA I FUNKCJONALNOŚĆ

ARCHITEKT KRAJOBRAZU CZYLI ESTETYKA I FUNKCJONALNOŚĆ
(Fot. / Rys. Buszrem) Praca projektanta w cenie materiałów nawierzchniowych Buszrem ARCHITEKT KRAJOBRAZU CZYLI ESTETYKA I FUNKCJONALNOŚĆ Marzenia o własnym domu powinny obejmować również teren […]

Automatycznie zapisany szkIdź z duchem czasu – trendy zegarkowe na najbliższy sezonic

Automatycznie zapisany szkIdź z duchem czasu – trendy zegarkowe na najbliższy sezonic
Informacja prasowa Warszawa, 17 października 2019 r. Choć pogoda za oknem coraz częściej nas nie rozpieszcza, ten sezon – w kwestii mody – będzie wyjątkowo […]

Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmury

Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmury
Informacja prasowa 17/04/2018 Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upów Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do […]

Rozwój pracowników jest naszą siłą!

Rozwój pracowników jest naszą siłą!
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowa Rozwój pracowników jest naszą siłą! Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i […]

VPL-VW590, VPL-VW790 i VPL-GTZ380

VPL-VW590, VPL-VW790 i VPL-GTZ380
Sony wprowadza nowe projektory do kina domowego łączące natywną rozdzielczość 4K z zaawansowanymi procesorami i ulepszeniami w obrazie HDR Modele VPL-VW590, VPL-VW790 i VPL-GTZ380 wzbogacą […]

Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa

Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa
Informacja prasowa Warszawa, 16 luty 2021 r. Akcjonariusze Infoscanu zgodzili się na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa Akcjonariusze Infoscan S.A., firmy telemedycznej z rynku NewConnect, zgodzili […]

Czym się różnią umywalki?

Czym się różnią umywalki?
Kamienne, szklane, ceramiczne, granitowe i stalowe; prostokątne, owalne i łukowate; wiszące i leżące na blacie; małe i duże – bogactwo dostępnych na rynku umywalek jest […]

Geometria w kuchni

Geometria w kuchni
Trójkąty, heksagony, oktagony – nowoczesne kuchnie wręcz kochają geometryczne kształty! Zagościły w nich już wielokątne płytki, półki, podkładki, nawet talerze. Teraz firma Deante proponuje… zlewozmywaki! […]

Prezes Movie Games Mobile obejmie do 300 tys. akcji Infoscanu z nowej emisji

Prezes Movie Games Mobile obejmie do 300 tys. akcji Infoscanu z nowej emisji
Informacja prasowa Warszawa, 17 luty 2021 r. Prezes Movie Games Mobile obejmie do 300 tys. akcji Infoscanu z nowej emisji Firma telemedyczna Infoscan S.A. oraz […]
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
    szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia
testingzJoRhabE\; waitfor delay \0:0:15\ --, testingCxlERFoz\)) OR 885=(SELECT 885 FROM PG_SLEEP(15))--, testingk8ChRdDV\)) OR 929=(SELECT 929 FROM PG_SLEEP(15))--, testingQ7lPTEmP\)) OR 482=(SELECT 482 FROM PG_SLEEP(15))--, testinguLbTXGqb\ OR 998=(SELECT 998 FROM PG_SLEEP(15))--, testingZyQIbz78\) OR 216=(SELECT 216 FROM PG_SLEEP(15))--, testingDds1dbE0\)) OR 44=(SELECT 44 FROM PG_SLEEP(15))--, testingQDYeWDnj\; waitfor delay \0:0:15\ --, testing5ZYd8kY5\) OR 810=(SELECT 810 FROM PG_SLEEP(15))--, testingQxwWLcHg\) OR 278=(SELECT 278 FROM PG_SLEEP(15))--
testing, testing\\, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, testingQP3d4qZj\)) OR 671=(SELECT 671 FROM PG_SLEEP(15))--, testingMpPAlCUL\)) OR 415=(SELECT 415 FROM PG_SLEEP(15))--, testing01Z2YKiW\)) OR 204=(SELECT 204 FROM PG_SLEEP(15))--, testing94rJA2py\) OR 575=(SELECT 575 FROM PG_SLEEP(15))--, testingtgC5EcHr\) OR 511=(SELECT 511 FROM PG_SLEEP(15))--, testingA7gAdzPs\) OR 120=(SELECT 120 FROM PG_SLEEP(15))--, testingim2WIC8G\ OR 661=(SELECT 661 FROM PG_SLEEP(15))--
Tagi
ArmacellArteBostikBudownictwoDen BravenDobroplastDom, LIFESTYLEGuardianH+HInvenajakjestlampyLibetnieNowodvorskiNowodvorski LightingorazRosanerowineo
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.