Skip to content
czwartek, 27 listopada, 2025
Latest:
  • Salon kąpielowy w minimalistycznym stylu
  • Łużycka Office Park i Łużycka Plus z nowym właścicielem
  • Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
  • Wystarczy jedna saszetka, czyli sposoby na odświeżenie wnętrz na każdą kieszeń
  • Rachunki za prąd i ogrzewanie bliskie 0 zł?
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity

Garaż to nie tylko brama

Aktualności i wiadomości prasowe: drzwi, bramy garażowe, automatyka, napędy, okna, rolety

  • garazowe.pl
  • Aktualności
  • Dom
  • Garaż
  • Budownictwo
  • Meble
  • Ogrzewanie
  • Łazienka
  • Wystrój wnętrz
  • Wiadomości Branżowe
Logistka

SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity

Opublikowano 5 lat temu: 5 maja 202110 maja 2021 garazowe.pl Przeczytasz w: 3 minut/y
https://dc-803b221a2d24.garazowe.pl/ › Logistka
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
Duńczycy, kupujący online, po raz pierwszy mają możliwość realizacji zwrotów za pomocą automatów paczkowych SwipBox Infinity. Dostawcą logistycznym, który wspiera te rozwiązanie, jest Bring – jeden z przewoźników korzystających z otwartej sieci agnostycznej.

Informacja prasowa
Warszawa, 10.05.2021 r.

SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity

Duńczycy, kupujący online, po raz pierwszy mają możliwość realizacji zwrotów za pomocą automatów paczkowych SwipBox Infinity. Dostawcą logistycznym, który wspiera te rozwiązanie, jest Bring – jeden z przewoźników korzystających z otwartej sieci agnostycznej.

SwipBox w Danii już od dwóch lat implementuje projekt Nearboks, czyli „skrytek po sąsiedzku”. Zewnętrzne automaty Infinity są bezdotykowe i obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji. Ponadto, nie wymagają podłączenia do prądu oraz są bardzo łatwe w konfiguracji. Urządzenia są otwarte 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu i zlokalizowane w bezpośredniej okolicy miejsca zamieszkania użytkowników. Z rozwiązania korzysta kilku dostawców logistycznych w ramach agnostycznej sieci, otwartej dla każdej firmy kurierskiej.

Rynek e-commerce skorzystał na wybuchu pandemii, ponieważ zakupy w głównej mierze przeniosły się do Internetu. Wzrosło tym samym zapotrzebowanie na bezpieczne przesyłki za pomocą automatów paczkowych. Wzrost transakcji online wymaga jednak równocześnie większej elastyczności w zakresie realizacji zwrotów.

Logistka zwrotów jest kluczowym elementem naszej działalności. Uzupełniając usługi w kontekście automatów Nearboks, mamy możliwość oferowania w pełni zintegrowanych rozwiązań, których oczekują nowocześni konsumenci – powiedział Jens Lauge, Strategic Product Developer w Bring. Oprogramowanie obsługujące zwroty w automatach SwipBox Infinity zostało zaprojektowane w taki sposób, aby całość była realizowana wyłącznie za pomocą aplikacji mobilnej. Wystarczy zarejestrować swoją paczkę za jej pośrednictwem i zanieść do najbliższej skrytki.

Zawsze szukamy nowych rozwiązań i sposobów na wyprzedzenie potrzeb oraz wymagań rynku. Wprowadzenie kolejnych innowacyjnych narzędzi przy współpracy z Bring to dla nas ekscytująca wiadomość. Umożliwiając bezpieczną realizację zwrotów, zapewniamy jeszcze większą wygodę oraz komfort użytkownikom końcowym – stwierdził Jens Rom, CEO SwipBox.

Zaawansowana technologia umożliwia instalację automatów SwipBox Infinity w dowolnym miejscu. Poza Danią, urządzenia są obecnie również dostępne w Szwecji, Norwegii i Belgii.

***
SwipBox to duński producent i operator automatów do odbioru przesyłek z własnym zapleczem programistycznym. Firma dostarcza od 2012 r. rozwiązania sprzętowe i software’owe dla logistyki, branży retail oraz detalistów i konsumentów. Oddziały SwipBox zlokalizowane są w Danii, Polsce, Australii i obsługują sieć urządzeń do odbioru przesyłek w ponad 60 krajach.

W Polsce, odpowiada za wdrożenie automatów kurierskich, współpracujących na zasadach tzw. agnostycznej sieci – dostępnej dla każdego operatora logistycznego. Każdy element oferty SwipBox jest indywidualnie projektowany w celu minimalizowania kosztów operacyjnych partnerów przedsiębiorstwa. Celem nadrzędnym działalności SwipBox jest tworzenie rozwiązań realnie redukujących wpływ pierwszej i ostatniej mili kurierskiej na środowisko. Miejscem produkcji automatów SwipBox jest Dania.

Więcej informacji:
www.swipbox.com/

Bezpośredni link:
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity https://dc-803b221a2d24.garazowe.pl/swipbox-w-danii-po-raz-pierwszy-z-mozliwoscia-zwrotow-w-automatach-infinity

#swipbox ishøj #dhl swipbox willys #swipbox send og hent #swipbox bring retur #swipbox kort #swipbox ringsted
  • ← Deli2 skorzystało na pandemii Spółka zależna Tower Investments planuje dotrzeć do 10 mln klientów
  • W 2021 wzrosną inwestycje w sektor data center, Polska staje się nowym kluczowym rynkiem →
Ciekawe artykuły

W sidle poufnych informacji – co wie o Tobie bank

W sidle poufnych informacji – co wie o Tobie bank
Warszawa, 21.03.2019 r. Informacja prasowa Wszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je […]

Dom nad Ruczajem

Dom nad Ruczajem
Dom nad Ruczajem – opis projektu: Rawa Prime Location to projekt Jakuba Szczęsnego mający na celu zwrócenie uwagi na problem zapomnianych rzek i cieków wodnych, […]

Ultra Violet – kolor roku Pantone

Ultra Violet – kolor roku Pantone
Ultra Violet – kolor roku Pantone. Jak połączyć go z fugą i płytkami ceramicznymi? 17.01.2018 Wraz ze starym rokiem mija moda na ożywczą zieleń, kojarzącą […]

RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta

RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta
RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta Warszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, […]

Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów

Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów Kraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania […]

6 sposobów na lepsze pranie

6 sposobów na lepsze pranie
Warszawa, 7 listopada 2017 Informacja prasowa To, jak korzystamy z pralki, wpływa na nasz domowy budżet. Jeśli robimy to rozsądnie, nasze ubrania, ale też urządzenie, […]

Czarne kabiny prysznicowe – element loftowej łazienki

Czarne kabiny prysznicowe – element loftowej łazienki
Czarne kabiny prysznicowe – element loftowej łazienki Trend loftowy, wywodzący się z adaptacji starych fabryk n a budynki mieszkalne, szturmem wdarł się w wiele domowych […]

inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papier

inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papier
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart Home Nowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papier Firma […]

Jak dbać o czystość pościeli dziecka zimą?

Jak dbać o czystość pościeli dziecka zimą?
Jak dbać o czystość pościeli dziecka zimą? Zimą nasze dzieci narażone są na działanie większej ilości alergenów w sypialni niż latem, dlatego tak ważna jest […]

„Czas na transport” – nowy magazyn dla branży transportowej

„Czas na transport” – nowy magazyn dla branży transportowej
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r. Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest […]
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
SwipBox w Danii po raz pierwszy z możliwością zwrotów w automatach Infinity
Listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
    szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia
projekt garażu pdf, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, jak zrobic brame garazowa, testing-1 waitfor delay \0:0:15\ --, testing\\, testing, jak zrobić bramę uchylną, testing0\XOR(if(now()=sysdate() sleep(15) 0))XOR\Z, jak zrobić drzwi garażowe, brama garażowa uchylna jak zrobić
testing, testing\\, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, testing-1 waitfor delay \0:0:15\ --, testing0\XOR(if(now()=sysdate() sleep(15) 0))XOR\Z, projekt garażu pdf, jak zrobic brame garazowa, jak zrobić drzwi garażowe, jak zrobić bramę uchylną, brama garażowa uchylna jak zrobić
Tagi
ArmacellArteBostikBudownictwoDen BravenDobroplastDom, LIFESTYLEGuardianH+HInvenajakjestlampyLibetnieNowodvorskiNowodvorski LightingorazRosanerowineo
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.